اتوپلاستی | جراحی گوش | جراحی زیبایی گوش | عمل زیبایی گوش | دکتر احمد ناظم بافقی
دلایل انجام جراحی افتادگی پلک
دسامبر 7, 2017
جراحی زیبایی گوش
دسامبر 10, 2017

اتوپلاستی

جراحی زیبایی گوش به اتوپلاستی معروف است. برخی از افراد هستند که از زمانی که به دنیا می آیند از ناحیه  گوش مشکل دارند، یا بیش از اندازه بزرگ است یا یکی از آنها نسبت به دیگر ي تقارن ندارد و … ، این دسته از افراد می توانند با استفاده از این جراحی به زیبایی و تقارن گوش های خود دست یابند.

امروزه افراد بسیاری از راه های گوناگونی جهت رسیدن به زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود استفاده می کنند، اتوپلاستی نیز یکی از این جراحی ها می باشد که بیشترین کاندیدای آن کودکان و نوجوانان می باشند.

اتوپلاستی

نوع بیهوشی که در این جراحی استفاده می شود کدام است؟

این جرحی از طریق هر سه روش : بی حسی موضعی، نیمه بیهوشی، بیهوشی کامل قابل انجام است. انتخاب نوع بیهوشی به نظر خود بیمار بستگی دارد.

بی حسی موضعی همانند حالتی است که در دندان پزشکی از آن استفاده می شود تا دردی را حین کار بر روی دندان هایتان احساس نکنید. برای استفاده از گزينه ي بی حسی موضعی، از لیدوکائین تنها درهمان محل مورد نظر استفاده می شود. به همین دلیل لاله ی گوش بیمار بی حس می شود و دردی را احساس نمی کند، اما استرس و اضطراب بیمار هم چنان باقی است.

در روش نیمه بیهوشی علاوه بر این که توسط جراح، لاله ی گوش بی حس می شود، متخصص بیهوشی داروی ضد درد و همچنین ضد اضطراب را به رگ های بیمار تزریق می کند. این امر موجب می شود بیمار به خواب عمیقی برود و دیگر درد و استرسی نداشته باشد.

ادامه مقاله  چگونه از شر سینوزیت خلاص شوید؟

هزینه عمل اتوپلاستی

این هزینه به عموامل متعددی بستگی دارد که برخی از آن ها شامل: دستمزد جراح، دستمزد متخصص بیهوشی، هزینه دارو ها، هزینه اتاق عمل و … . اما برای این که از این هزینه و اطلاعات دقیق این جراحی مطلع شوید به مطب دکتر احمد بافقی مراجعه کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده  فیلم عمل زیبایی گوش به قسمت گالری سایت دکتر احمد بافقی مراجعه کنید.