لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
هزینۀ جراحی بینی | جراحی بینی | عمل زیبایی بینی | بینی استخوانی | دکتر احمد ناظم بافقی
سینوزیت و سرگیجه
سینوزیت و سرگیجه
جولای 14, 2018
سینوزیت حاد
سینوزیت حاد
جولای 29, 2018

هزینۀ جراحی بینی

هزینۀ جراحی بینی

هزینۀ جراحی بینی

جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین و داغ ترین عمل های زیبایی ست که افراد زیادی چه دختر و چه پسر هر روزه در پی انجام آن هستند. برای انجام عمل بینی مسئلۀ بسیار تعیین کننده و مهم، هزینۀ جراحی بینی است که می تواند حتی نظر و تصمیم فرد را برای انجام این عمل تغییر داده و یا آن را به تأخیر بیندازد.

 

 

هزینۀ جراحی بینی

 

در مورد انجام این عمل مهم و هزینۀ آن باید گفت: هزینۀ عمل بینی به عوامل متعدد و مختلفی از جمله نوع بینی و همچنین نوع پوست بینی بستگی دارد که تعیین کنندۀ مبلغ این عمل می باشند. پزشک متخصص و جراح سعی می کند با انجام مشاوره های متعدد قبل از عمل به کمتر شدن هزینۀ آن کمک کند.

به صورت کلی اگر بینی دارای انحراف باشد، هزینۀ جراحی بینی بیشتر خواهد بود و اما اگر بینی بدون انحراف و دارای پوستی معمولی باشد هزینۀ جراحی کمتر خواهد شد. در این عمل همچنین گوشتی بودن یا استخوانی بودن بینی می تواند در هزینۀ آن تأثیر مستقیم داشته باشد. یعنی اگر بینی استخوانی باشد هزینۀ جراحی کمتر و اگر بینی گوشتی باشد هزینۀ جراحی بیشتر خواهد شد.

البته عوامل بسیار زیاد دیگری نیز در مبلغ و هزینۀ نهایی شما برای عمل بینی مؤثر خواهند بود، از جمله پزشکی که به آن مراجعه می کنید، مکانی که قرار است عمل در آن انجام شود یعنی کلینیک یا بیمارستان مورد نظر. در کل شما با کمی دقت در انتخاب پزشک و محل انجام عمل خود می توانید تا حد زیادی در هزینۀ جراحی بینی خود صرفه جویی کنید اما عواملی مانند نوع بینی و همچنین جنس پوست بینی شما، قابل تغییر نیستند.

ادامه مقاله  جراحی انحراف تیغۀ بینی

چکار کنیم هزینۀ جراحی بینی کمتر شود؟

برای کمتر شدن هزینه و مبلغ عمل بینی خود از ابتدا دقت کنید و با برنامه ریزی حرکت کنید. مثلاً در مور متخصصی که قرار است از ابتدای کار به او مراجعه کنید حتماً تحقیق کرده و راجع به هزینه ای که در مطبش دریافت می کند بپرسید. ببینید این پزشک محترم آیا آزمایشات مختلف را به مراکز خاصی ارجاع می دهد که هزینه های گزافی را دریافت می کنند؟ همچنین آیا این جراح گرامی، برای انجام عمل زیبایی بینی از کلینیک ها و بیمارستان هایی خاص در نقاط و مراکز گران شهر استفاده می کند؟

پرس و جو در این موارد و دقت در انتخاب پزشک متخصص به شدت می تواند هزینۀ جراحی بینی شما را کاهش داده و فشار کمتری از این نظر به شما وارد کند.

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button