اندوسکوپی سینوس در تهران | عفونت سینوس | سردرد | دکتر احمد ناظم بافقی
ترمیم عمل بینی
جولای 10, 2018

اندوسکوپی سینوس در تهران

اندوسکوپی سینوس در سراسر کشور توسط پزشکان و متخصصان مجرب به بهترین شکل ممکن انجام می شود. اندوسکوپی سینوس در تهران نیز با بالاترین سطح کیفیت و در مراکز کاملاً تخصصی انجام می گردد. برای انجام این عمل لازم است پس از مراجعه به متخصص و انجام معاینات و آزمایشات اولیه خود را برای اندوسکوپی آماده نمایید.

اندوسکوپی سینوس در تهران

در این روش جراحی، با فرستادن دستگاه اندوسکوپی به داخل بینی و سینوس ها و بررسی وضعیت سینوس اقدام به جراحی و ترمیم بیماری می گردد. در اندوسکوپی سینوس در تهران

متخصص، دستگاه اندوسکوپی و لنزهای پیشرفتۀ آن را وارد بینی و سینوس ها کرده و پس از باز کردن دهانۀ سینوس تمامی عفونت و التهاب ایجاد شده در سینوس را تخلیه می کند. این عمل می تواند سینوسها را کاملاً بهبود داده و سلامتی آنها را باز گرداند.

اندوسکوپی سینوس همیشه با بهترین دستگاه ها و در بهترین و بهداشتی ترین مراکز و کلینیک ها انجام خواهد شد به گونه ای که تمامی مراجعه کنندگان و بیماران، تا کنون از انجام اندوسکوپی رضایت کامل داشته اند.

چرا اندوسکوپی در تهران؟

اندوسکوپی سینوس با توجه به استفاده از دستگاه های پیشرفته، انقلابی عظیم در دنیای پزشکی و جراحی ست زیرا دیگر هیچ نیازی به برش های سطحی و عمیق و انجام عمل جراحی نیست. بلکه پزشکان با فرستادن لنزی پیشرفته توسط همین دستگاه اندوسکوپی به داخل سینوس ها به خوبی تمامی زوایای آن را به صورت زنده خواهند دید.

در اندوسکوپی سینوس چنانچه پولیپ ها راه تنفسی بیمار را سد کرده باشند به راحتی توسط این شیوه، ابتدا پولیپ ها دیده و پس از بررسی، این پولیپ ها از داخل سینوس ها خارج می شوند. خارج کردن پولیپ از بینی، راه تنفسی فرد را باز کرده، هم تنفس او را به شدت بهبود می بخشد و هم قدرت بویایی فرد را به حالت اولیه و مانند افراد عادی خواهد کرد.

ادامه مقاله  ترمیم عمل بینی

پولیپ ها زمانی ایجاد می شوند که پوشش درونی سینوس ها به دلیل عفونت و بیماری طولانی مدت ملتهب شده و ورم کند. این التهاب پس از مدتی طولانی به گوش اضافه تبدیل شده و به درون بینی راه پیدا می کند. مجاری تنفسی فرد توسط این پوست های اضافی سد شده و فرد دیگر قادر به تنفس از بینی نمی باشد.

اندوسکوپی سینوس این مشکل بزرگ تنفسی را به راحتی و در کمترین زمان ممکن رفع خواهد کرد به گونه ای که زندگی بیمار بعد از عمل با زمانِ قبل از عمل به کلی فرق خواهد کرد.