لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
بهترین جراح زیبایی گوش در تهران | جراحی گوش | جراح گوش | اتوپلاستی | دکتر احمد ناظم بافقی
انواع التهاب لوزه
انواع التهاب لوزه
مارس 5, 2018
جراحی آندوسکوپی سینوس
جراحی آندوسکوپی سینوس
مارس 12, 2018

بهترین جراح زیبایی گوش در تهران

بهترین جراح زیبایی گوش در تهران

بهترین جراح زیبایی گوش در تهران

بهترین جراح زیبایی گوش در تهران : جراحی زیبایی گوش جزو یکی از جراحی های زیبایی به حساب می آید که این روز ها کاندیدای خاص خود را دارد. این جراحی برای افرادی مناسب می باشد که از بچگی به صورت مادرزادی یا در اثر صانحه یا موارد دیگر از ناحیه گوش دچار مشکل هستند.  این جراحی موجب افزایش اعتماد به نفس این دسته از افراد می شود.

 

بهترین جراح زیبایی گوش در تهران

 

برای این که جراحی موفقی داشته باشید لازم است اولین امر برای انجام این جراحی که انتخاب جراح مناسب می باشد را رعایت کنید. گذینه های متفاوتی وجود دارد که شما عزیزان برای انتخاب جراح زیبایی گوش باید به آن ها دقت کنید.

بهترین جراح زیبایی گوش در تهران

اگر از ساکنین تهران هستید و قصد انجام این جراحی را دارید توصیه ما به شما عزیزان این است که جراحی را انتخاب کنید که در همان منطقه یا در نزدیکی شما عزیزان باشد.

  • جراح مورد نظر باید تحصیلات مربوطه را در این زمینه داشته باشد.
  • تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.
  • به تمامی تکنیک های این جراحی تسلط داشته باشد.
  • با بیمار صادق باشد.
  • تمامی اطلاعات درباره این جراحی را در اختیار بیمار قرار دهد.

ما به شما عزیزان دکتر احمد ناظم بافقی را معرفی می کنیم، ایشان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن می باشند. ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که در صورت تجربه کردن این جراحی با آقای دکتر از بهترین و ایده آل ترین نتیجه پس از جراحی برخوردار خواهید شد.

ادامه مقاله  جراحی لوزه

هزینه اتوپلاستی گوش

برخی از افراد تصور می کنند که با تماس گرفتن می توانند هزینه این جرحی را جویا شوند در صورتی که این گونه نمی باشد. ابتدا باید با جراح یک جلسه مشاوره داشته باشید، در این جلسه مشاوره که کاملا رایگان نیز می باشد شما عزیزان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، پس از بررسی های مورد نیاز جراح می تواند هزینه این جراحی را به اطلاع شما عزیزان برساند.

برای مشاهده نمونه کار های آقای دکتر می توانید به قسمت گالری سایت یا اینستاگرام ایشان مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دیگر زمینه ها با ما همراه باشید.

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button