لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
جراحی زیبایی بینی گوشتی | بینی گوشتی | جراحی بینی گوشتی | دکتر احمد ناظم بافقی
جراحی لوزه
جراحی لوزه
ژانویه 6, 2018
انحراف بینی
انحراف بینی
ژانویه 20, 2018

جراحی زیبایی بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی گوشتی : برای ایجاد تغییر در وضعیت ظاهری بینی، کارهایی از قبیل بزرگ کردن بینی، کوچک کردن آن، برداشتن قوز، رفع انحراف بینی ، رفع پولیپ بینی و دیگر نقایص از جراحی زیبایی کمک می گیریم. همان طوری که گفته شد عمل بینی انواع متفاوتی دارد، برای بینی های استخوانی، بینی هایی که افتادگی دارند، بینی های کوتاه، بینی های گوشتی، بینی هایی که پوست نازکی دارند و… جراحی زیبایی صورت می گیرد.

 

جراحی زیبایی بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی گوشتی

 

به عبارت دیگر تمامی افرادی که قصد انجام جراحی بینی را دارند تنها برای زیبایی این کار را انجام نمی دهند، بلکه بعضی از آن ها جهت بهبود عملکرد بینی دست به این عمل می زنند که همراه با آن جراحی زیبایی نیز انجام می دهند.

عمل بینی گوشتی یکی از انواع جراحی های زیبایی ترمیمی یا به عبارتی دیگر زیر گروهی از رینوپلاستی بینی می باشد که در این مقاله به طور اختصاصی به آن می پردازیم.

آناتومی بینی گوشتی

تمامی بینی ها در بخش خارجی خود هیچ گونه غضروفی ندارند. بخش خارجی بینی که اصطلاحا به آن آلار گفته می شود و دیواره های جانبی آن از بافت نرم فیبرو چرب تشکیل شده است. این باور اشتباه در میان مردم وجود دارد که گوشتی بودن بینی به دلیل بزرگ بودن غضروف آن ها است ، ولی دلیل آن این می تواند باشد که حجم بیشتری از بافت فیبرو چرب در ناحیه بینی تجمع یافته است. ویژگی ظاهری این نوع از بینی ها این گونه است که دارای پوست ضخیم ، نوک پهن و پره های کلفت هستند. دستیابی به بهترین نتیجه، نیازمند مشاوره ی درمانی خوب می باشد. لذا توصیه ی ما به شما، تنظیم جلساتی با دکتر احمد ناظم بافقی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن, می باشد.

ادامه مقاله  سینوزیت در دوران بارداری

چگونگی باریک کردن بینی گوشتی با عمل جراحی

با بهره گیری از متد های به روز عمل های زیبایی می توان ضخامت پوست بینی  را کاهش و مقاومت تیغه ی بینی را افزایش داد. سپس با تقویت غضروف نوک بینی از برگشت بینی و تغییر شکل آن جلوگیری خواهد شد. چون بینی های گوشتی غضروف های ضعیف تری دارند، در صورت تراشیدن این غضروف ها به منظور نازک کردن بینی احتمال افتادگی آن ها در گذر زمان و با واکنش های زیر پوستی افزایش می یابد. در خصوص عمل بینی های گوشتی مرحله ی بخیه زدن ، بستن و پانسمان کردن دقت فراوانی را می طلبد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که مراجعه کننده ایی که بینی پهن و بزرگی دارد نباید توقع بینی فانتزی و عروسکی را داشته باشد، زیرا تبدیل بینی های گوشتی به انواع فانتزی و عروسکی آن انتخاب مناسبی نمی باشد.

حهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عمل زیبایی بینی گوشتی به سایر مقالات ما مراجعه فرمایید.

 

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button