لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
مدل های عمل بینی | جراحی بینی طبیعی | عمل بینی فانتزی | دکتر احمد ناظم بافقی
اختلال پرشنوایی دکتر احمد ناظم بافقی
اختلال پرشنوایی
فوریه 18, 2019
تودماغی بودن صدا دکتر احمد ناظم بافقی
تودماغی بودن صدا
مارس 4, 2019

مدل های عمل بینی

مدل های عمل بینی دکتر احمد ناظم بافقی

مدل های عمل بینی

مدل های عمل بینی در کل به دو بخش جراحی طبیعی و فانتزی ونيمه فانتزي  تقسیم می شود. هر شخص می تواند با توجه به سلیقه و چهره خود یکی از این مدل های عمل بینی را انتخاب نماید.

 

مدل های عمل بینی دکتر احمد ناظم بافقی

 

جراحی زیبایی بینی

معمولاً تعیین یکی از مدل های عمل بینی یعنی طبیعی یا فانتزی به فاكتورهاي مختلفي بستگی دارد. این پزشک جراح بینی است که در نهایت این تصمیم را اتخاذ می کند که چه مدلی از مدل های عمل بینی برای شخص مناسب تر است.

عمل بینی فانتزی

این مدل جراحی بینی مخصوص اشخاصی می باشد که تمایل دارند بینی آنها در حد قابل توجهی کوچک شود. دقت کنید که عمل می بایست به گونه ای صورت گیرد که بعد از جراحی دچار اختلال و مشکل خاصی نشوید.

مثلاً اگر سوراخ های بینی خود را بیش از اندازه نرمال و طبیعی کوچک کنید به طور حتم با مشکلات تنفسی مواجه می شوید. مدل فانتزی جراحی بینی نتیجه ای غیر از کوچک شدن بیش از اندازه بینی را به همراه نخواهد داشت.

بهتر است غیر از زیبایی به سلامتی خود نیز بها دهید. در نتیجه با عدم تأیید پزشک جراح خود به هیچ عنوان این عمل را انجام ندهید.

جراحی بینی طبیعی

در صورتی که از مدل های عمل بینی، جراحی بینی طبیعی را انتخاب نموده اید، مطمعن باشید بعد از عمل کسی متوجه انجام عمل شما نمی شود. در حقیقت جراحی بینی طبیعی جهت رفع نواقص و مشکلات ظاهری بینی انجام می شود.

ادامه مقاله  بهترین جراح زیبایی گوش در تهران

تفاوت های میان جراحی بینی طبیعی و فانتزی

بعد از عمل زاویه بین لب بالا با نوک بینی از اولین تفاوت های این مدل های عمل بینی است، در جراحی بینی فانتزی زاویه بین لب بالا و نوک بینی تقریباً ۱۰۵ درجه می باشد و نوک آن متمایل به سمت بالا است.

حال آنکه در عمل طبیعی بینی این زاویه ۹۰ درجه می باشد، و حالت استاندارد نیز به همین صورت است. اگر بینی مدل فانتزی به خود بگیرد کمی غیر طبیعی و مصنوعی به نظر می آید. چنانچه مدل عمل بینی به صورت طبیعی در نظر گرفته شود چهره نیز جلوه ای طبیعی و جذاب تر خواهد داشت.

بهتر است که به هیچ عنوان خود در این خصوص تصمیم گیری نکنید؛ زیرا این پزشک جراح است که به این تشخیص می رسد که کدام نوع جراحی از میان مدل های عمل بینی با صورت و پوست شما همخوانی و تناسب دارد.

نکات مهم در جراحی بینی فانتزی

جراحی که این عمل زیبایی را انجام می دهد می بایست دقت بسیار زیادی داشته باشد که درجه در نظر گرفته شده برای نوک بینی و لب بیشتر نشود؛ زیرا مدل خوکی به خود خواهد گرفت.

ضمن اینکه اگر بینی بیش از حد کوچک شود، امکان دارد فرد در روند تنفس خود دچار مشکلاتی شود. بینی در بخش مرکزی صورت قرار دارد در نتیجه کوچکترین نقصی باعث کاهش جذابیت و زیبایی صورت می شود.

دقت پزشک در حین جراحی زیبایی بسیار اهمیت دارد. در نتیجه در تلاش باشید ابتدا پزشکی باتجربه و مجربی را برای انجام جراحی انتخاب نمایید.

ادامه مقاله  رابطۀ خروپف با انحراف بینی

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button