لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
مزایای جراحی پلک | جراحی پلک | بلفاروپلاستی | عمل جراحی پلک | دکتر احمد ناظم بافقی
جراحی لوزه سوم
جراحی لوزه سوم
فوریه 10, 2018
رژیم غذایی بعد از عمل سینوس
رژیم غذایی بعد از عمل سینوس
فوریه 14, 2018

مزایای جراحی پلک

مزایای جراحی پلک

مزایای جراحی پلک

مزایای جراحی پلک : جراحی پلک که به بلفاروپلاستی نیز شناخته شده است می تواند تغییرات بسیاری را در چهره افراد مبتلا به افتادگی پلک ایجاد کند. تا کنون چشم‌ ها نقش بسیار مهمی در بیان احساسات افراد داشته اند و از جنبه‌ های مهم زیبایی فرد به‌ حساب می آیند. افرادی که به مرور زمان و بالا رفتن سن دچار ایجاد چین و چروک بر روی پوست شان شده اند می توانند به راحتی با استفاده از این روش به زیبایی خود دست پیدا کنند.

 

مزایای جراحی پلک

 

سست شدن پوست پلک‌ ها و افزایش پف زیر چشم‌ ها به دلیل بالا رفتن سن، چین‌ و چروک‌ های زیر چشم و تمام مسائلی که به هر دلیلی موجب افتادگی پلک‌ ها و پف زیر چشم ‌های شما عزیزان می ‌شود را می توانید از طریق این روش جراحی برطرف کنید.

البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که برخی مواقع پف زیر چشم به دلیل بیماری ‌هایی مانند کم‌ کاری یا پرکاری تیروئید فرد می باشد که طبیعتا نمی توان آن را با بلفاروپلاستی درمان کرد در این شرایط است که ابتدا باید به پزشک مراجعه کنید و دلیل این عارضه را جویا شوید، سپس برای درمان آن اقدام کنید.

برخی مواقع افتادگی پلک بالایی به اندازه ای زیاد می باشد که مانعی برای دید فرد به شمار می آید، در این شرایط انجام جراحی پلک از بهترین راهکارهای برگرداندن دید قبلی فرد است.

مزایای جراحی پلک

  • بهبود میدان دید جانبی که به دلیل افتادگی پوست پلک در این ناحیه به وجود آمده است.
  • موجب افزایش اعتماد به نفس فرد می شود.
  • موجب جوانسازی و باز گردانده شدن زیبایی فرد می شود.
ادامه مقاله  عمل جراحی زیبایی پلک

جراحی پلک چگونه انجام می شود ؟

این جراحی با ایجاد یک شکاف بسیار کوچک و ظریف در پلک و برداشتن چربی و پوست آویزان آن ناحیه انجام می شود. بخیه های این ناحیه بسیار ظریف و حساس زده خواهد می شود، لازم به ذکر است که تمامی بخیه ها قابل جذب هستند و نیازی به نیست. این جراحی نیازی به بیهوشی ندارد و دوران نقاهت آن کم است می باشد.

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button