نکاتی درباره عمل بلفاروپلاستی | بلفاروپلاستی | عمل بلفاروپلاستی | دکتر احمد ناظم بافقی
مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی
نوامبر 16, 2017
مراقبتهای بعد از جراحی سینوزیت
نوامبر 20, 2017

نکاتی درباره عمل بلفاروپلاستی

نکاتی درباره عمل بلفاروپلاستی : هرچه سن بیشتر می شود تغییرات در پوست صورت، رنگ آن، شفافیت آن و ضخامت آن ایجاد می شود. این افزایش سن در جوانی و شادابی پوست نیز تغییراتی به وجود می آورد و این امر موجب می شود که به مرور زمان چین و چروک هایی بر روی پوست ایجاد شود، این چین و چروک ها در ابتدا بر روی پلک ها ایجاد می گردد.

نکاتی درباره عمل بلفاروپلاستی

از علت های افتادگی پلک ، نازک بودن پوست آن قسمت از صورت می باشد. هنگامی که فرد از پف زیر چشم ، چروک های متعدد و افتادگی پلک رنج می برد می تواند با استفاده از جراحی زیبایی پلک این مشکلات را برطرف کند.

بهتر است قبل از این که برای این جراحی اقدام کنید نکاتی درباره ی عمل بلفاروپلاستی بدانید و به این نکات عمل کنید تا نتیجه ی مطلوب را از این جراحی بگیرید.

نکاتی درباره عمل بلفاروپلاستی

• اگر بعد از عمل دچار هر گونه درد و یا کاهش دید شدید بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید و در صورت امکان به مطب ایشان مراجعه کنید .
  • پس از گذشت چند ساعت از جراحی، اثر داروهای بی حسی کننده از بین می رود و در ناحیه ی پلک درد و کشش احساس می کنید. این امر پس از عمل طبیعی است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. حتی می توانید با مصرف مسکن هایی که پزشک برای شما تجویز کرده است این درد را تسکین دهید .
  • این نکته را در نظر داشته باشید که ، پس از پایان عمل ، بر روی ناحیه ی جراحی شده از کمپرس آب سرد استفاده کنید و سرتان را در حد امکان بالا نگه دارید. این اقدامات به کنترل تورم و کبودی محل جراحی زیبایی پلک کمک خواهد می کند .
  • برای مدت دو هفته پس از عمل بلفاروپلاستی ، ترشحات کمی در ناحیه ی جراحی مشاهده می شود و در آن ناحیه احساس چسبندگی می کنید، با استفاده از قطره های مناسب می توانید این مشکل را برطرف کنید.
  • در چند هفته ی ابتدایی پس از عمل بلفاروپلاستی امکان اشک ریزی، حساسیت به نور، تغییرات گذرای بینایی وجود دارد که پس از گذشت چند روز برطرف می شود .
ادامه مقاله  تاثیر اتوپلاستی در زیبایی گوش

با رعایت نکات ذکر شده می توانید به طور چشم گیری شاهد بهبود سریع خود باشید .

برای مشاهده فیلم عمل بلفاروپلاستی می توانید به گالری سایت دکتر احمد ناظم بافقی مراجعه کنید.