لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
هزینه عمل بینی | عوامل اثربخش روی هزینه جراحی بینی | نوع بینی | دکتر احمد ناظم بافقی
تودماغی بودن صدا دکتر احمد ناظم بافقی
تودماغی بودن صدا
مارس 4, 2019
استفاده از چسب بینی دکتر احمد ناظم بافقی
استفاده از چسب بینی
مارس 7, 2019

هزینه عمل بینی

هزینه عمل بینی دکتر احمد ناظم بافقی

هزینه عمل بینی

هزینه عمل بینی، معمولاً نخستین موضوعی است که ذهن فردی را که تصمیم به انجام عمل بینی گرفته است درگیر خواهد کرد. نکته بسیار مهم این است که چه عواملی روی هزینه جراحی زیبایی بینی اثربخش می باشد.

 

هزینه عمل بینی دکتر احمد ناظم بافقی

 

برای برخی افراد هزینه عمل بینی بسیار سنگین است. این افراد  معمولاً مایلند با پرداخت کم ترین هزینه ممکن جراحی بینی انجام دهند. اما به این علت که بینی در ظاهر فرد اثرات بسیاری دارد می بایست نهایت دقت در تعیین پزشک جراح صورت گیرد.

عوامل اثربخش روی هزینه جراحی بینی

عوامل متفاوتی روی هزینه عمل بینی اثرگذار است که این عوامل به شرح ذیل می باشد:

تجربه جراح

هزینه عمل بینی مطابق با تجربه و مهارت پزشک جراح متفاوت خواهد بود. چرا که جراحی که سابقه ی جراحی زیبایی بینی را داشته؛ با معضلات و مشکلات حین عمل زیبایی کاملاً آشنا است. این جراح اغلب هزینه ی بالاتری تعیین خواهد کرد.

منطقه شهری

هزینه جراحی بینی همچون دیگر خدمات طبق منطقه ی جغرافیایی متفاوت است. به عنوان نمونه هزینه جراحی بینی در شهر تهران را نمی توان با شهرستان های کوچک مقایسه نمود. شایان توجه است که جراحان بینی حاذق به علت امکانات فراوان شهرهای بزرگتر در این شهرها اسکان دارند.

نوع بینی

نوع بینی اشخاص در میزان هزینه جراحی بینی اثرات فراوانی دارد. کسانی که دارای بینی گوشتی یا غضروفی هستند معمولاً هزینه بالاتری جهت عمل بینی خود پرداخت می کنند. ولیکن هزینه عمل بینی استخوانی اغلب کم تر تعیین می شود. لازم به ذکر است عمل ترمیمی بینی اگر توسط جراح دیگری انجام شود نسبت به عمل اولیه هزینه بیشتری را شامل خواهد شد.

ادامه مقاله  پرسش هایی درباره سینوزیت

هزینه های قبل ازانجام عمل

هزینه های مربوط به قبل از انجام عمل بینی موارد ذیل را شامل می شود.

  • آزمایش خون
  • هزینه مشاوره پیش از عمل بینی ( برخی از پزشکان برای مشاوره از افراد ویزیت دریافت می کنند.)
  • سی تی اسکن (چنانچه بینی فرد مشکلاتی از قبیل انحراف بینی و … داشته باشد.)
  • عکس های آتلیه ( برخی از جراحان در مطبشان از افراد قبل از عمل جراحی عکس می گیرند که در این صورت دیگر نیازی به پرداخت این هزینه نخواهد بود.)

امکان دارد هزینه عمل بینی بر اساس عوامل بسیاری، کمتر تعیین شود. گاهی اوقات عمل بینی با هزینه حتی یک میلیون به وسیله رزیدنت ها در بیمارستان های آموزشی تهران صورت می پذیرد. عمل زیبایی بینی عمل بسیار حساسی است در صورت عدم موفقیت این عمل جراحی زیان های غیر قابل جبرانی به بار خواهد آمد.

 

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button