لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
بهترین جراح پلک در تهران | جراحی پلک | بلفاروپلاستی | دکتر احمد ناظم بافقی
رینوپلاستی
رینوپلاستی
نوامبر 8, 2017
رینوپلاستی باز و بسته
رینوپلاستی باز و بسته
نوامبر 13, 2017

بهترین جراح پلک در تهران

بهترین جراح پلک در تهران

بهترین جراح پلک در تهران

بهترین جراح پلک در تهران : تمامی افرادی که قصد انجام جراحی پلک را دارند به دنبال جراحی ماهر و توانا می باشند تا عمل پلک آن ها به بهترین شکل ممکن انجام شود و نتیجه ی دلخواه خود را بگیرند و مشکلاتی پس از آن نداشته باشند.

راه های شناخت بهترین جراح پلک در تهران متفاوت می باشد و جراحان متفاوتی در این زمينه وجود دارند که برای انتخاب آن ها دچار سردرگمی می شوید.

 

بهترین جراح پلک در تهران

 

انتخاب بهترین جراح پلک در تهران

  • اولین راه برای شناخت بهترین جراح پلک مشاهده بیماران قبلی و نمونه کار های او، سابقه، تجربه او می باشد.
  • سپس یک جلسه مشاوره با وی داشته باشید.
  • برای این که این جراحی بهترین جراحی برای شما باشد، جراح شرایط و راه کار ها را برای شما توضیح می دهد.سعی کنید برای انتخاب بهترین جراح پلک فردی را انتخاب کنید که در این جراحی مهارت و تجربه داشته باشد.با مشاوره با دکتر احمد ناظم بافقی شما ميتوانيد از تجربه ايشان در اين زمينه استفاده كنيد.

 

جراحی پلک

عمل جراحی زیبایی پلک، جهت برطرف کردن افتادگی پلک و پف زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد. این جراحی جزو پرکاربرد ترین جراحی های روز به شمار می آید و افراد بسیاری از این جراحی جهت جوانسازی پوست خود استفاده می کنند.

چشم ها اولین عضوی از صورت می باشند که هنگام صحبت با افراد به آن توجه می شود. افزایش سن و خستگی از دلایل افتادگی پلک می باشند که منجر به ایجاد پف در زیر چشم می شوند و این عارضه ها می توانند در چهره ی فرد تاثیر داشته باشند. چربی بیش از اندازه، چین و چروک، افتادگی پلک می تواند از علت های پف زیر چشم باشند و در نهایت ظاهری خسته و پیر برای فرد به وجود می آورند.

ادامه مقاله  نکاتی درباره عمل بلفاروپلاستی

در مطب دکتر احمد بافقی به منظور جوانسازی و شادابی چهره، جراحی پلک در قسمت پلک بالا و پلک پایین توسط دکتر احمد بافقی انجام می گیرد. برای این جراحی ابتدا در یک جلسه مشاوره پزشک با بیمار ملاقات و گفتگو می کند و او را در جریان تمام جزئیات جراحی قرار می دهد.

همچنین در این جلسه بیمار انتظارات خود را از نتایج عمل بازگو می کند، سپس آقای دکتر با توجه به فرم چهره بیمار و خواسته های او، طرحی را آماده کرده و در طی جراحی آن را پیاده سازی می کند. نتایج این جراحی کاملا طبیعی می باشد و نقش بسیاری در درشت کردن چشم دارد و اطرافیان به سختی متوجه انجام این جراحی می شوند.

 

 

جراحی زیبایی افتادگی پلک : افتادگی پلک یکی از دلایل اصلی می باشد که موجب می شود برخی افراد برای رفع آن و همچنین سفت شدن پوست اضافی آن برای جراحی زیبایی افتادگی پلک اقدام کنند، این جراحی موجب می شود افراد ظاهری جوان و شاداب و پوستی صاف داشته باشند. ادامه مطلب

 

 

جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی پلک که به بلفارو پلاستی معروف است یکی از جراحی های پلاستیکی است که این روز ها طرفداران خاص خود را دارد.

به مرور زمان و با افزایش سن علائمی از پیری بر روی پوست به وجود می آید که یکی از این علائم افتادگی پلک می باشد. برخی از خانم ها دوست ندارند کسی متوجه بالا رفتن سن آن ها شود به همین دلیل برای جوانسازی پوست خود دست به جراحی های متفاوتی می زنند که جراحی زیبایی پلک یکی از این جراحی ها می باشد.

ادامه مقاله  مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

بهتر است این روش را افرادی استفاده کنند که حداقل یکی از نشانه های پیری در روی پوست شان ایجاد شده باشد.

کاربرد ها

عمل جراحی پلک با دلایل متفاوتی انجام می شود و جراحان با تجربه می توانند تاثیرات بسیاری در بهبود ظاهر فرد به منظور شاداب و جوان نشان دادن چشمان بیمار ایجاد کنند.

 

بهترین جراح پلک در تهران

 

دلایل اصلی استفاده از عمل جراحی افتادگی پلک

افتادگی پلک: دارا بودن پوست اضافی بر روی پلک بالا می تواند موجب ایجاد پف در قسمت بالای چشم و درنتیجه بادامی نشان دادن چشم شود، این مسئله می تواند ظاهری خسته و ناراحت برای فرد به وجود آورد.

پف زیر چشم: با افزایش سن، معمولا پف در ناحیه زیر چشم ها ایجاد می گردد. پف چشم معمولا به دلیل کشیدگی بیش از اندازه لایه های پلک پایین می باشد.

افتادگی پوست و چین و چروک زیر چشم: سست شدن پوست و بافت زیر چشم ها می تواند منجر به ایجاد یک ظاهری پیر برای فرد شود.

چشم های سنگین و پژمرده: پلک ها امکان دارند حجم زیادی از چربی را به خود جذب کنند و به این ترتیب اغلب ظاهر خسته داشته باشند.

هزینه جراحی زیبایی چشم

این هزینه به عواملی چون : موقعیتی که مطب یا کلینیک در آن قرار دارد، هزینه ی جراح، نوع جراحی، هزینه ی اتاق عمل، محل جراحی و گستردگي آن و … بستگی دارد.

این جراحی در هر فردی متفاوت است پس هزینه ی جراحی نیز در هر فردی متفاوت می باشد.

 

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

ادامه مقاله  استفاده از کمپرس یخ پس از جراحی بینی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button