لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
پرسش و پاسخ | متخصص گوش و حلق و بینی |دکتر احمد ناظم بافقی

پرسش و پاسخ دکتر احمد ناظم بافقی


1سلام خسته نباشید! بینی من گوشتی هست. قوز ندارد و کمی قسمت نوک بینی ام پهن است. می خواستم بدونم آیا روش دیگری به غیر از جراحی برای جمع کردن بینی وجود داره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
پاسخ دکتر: سلام در پاسخ به سوال تون باید بگویم که هیچ گونه روشی غیر از جراحی وجود ندارد و من توصیه نخواهم کرد
2 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر بافقی، من عکس بینی ام رو براتون فرستادم. با توجه به اینکه بینی گوشتی دارم، امیدی هست که نتیجه ی عمل زیبایی، رضایت بخش باشه؟
پاسخ دکتر: سلام دوست عزیز. با توجه به تصویری که من از بینی شما دیدم، با بینی گوشتی و پهنی مواجه هستیم. چنان چه توقع شما از نتیجه ی عمل بالا نباشد، نتیجه ی خوبی را از عمل خواهید گرفت.
3 سلام آقای دکتر. من 20 سالمه. قبل از این که برای جراحی بینی اقدام کنم برای جوش های صورتم کرم های موضعی و قرص های آنتی بیوتیک مثل داکسی سایکلین مصرف می کردم. از زمانی که بینیمو جراحی کردم قرص های صورتمو نمی خورم و صورتم جوش زده. اشکالی نداره دوباره روند مصرف داروهای پوستمو از سر بگیرم؟
پاسخ دکتر: سلام دوست عزیز. داکسی سایکلین مشکلی به وجود نمی آورد. ولی قرص دیگری مانند آکوتان، 6 ماه قبل و بعد از جراحی توصیه نمی شود
4 با عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر. عکس بینی ام را براتون فرستادم. من مشکل تنفسی هم دارم. میخواستم بدونم با انجام جراحی، مشکل تنفس هم حل میشه؟
پاسخ دکتر: سلام. بر طبق عکسی که می بینم، بینی شما استخوانی است و کمی قوز و افتادگی نوک بینی دارید. در عمل جراحی این نواقص برطرف خواهد شد. اگر مشکل تنفسی شما به خاطر آلرژی نباشد، با جراحی رفع خواهد شد
5سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. من قصد جراحی بینی مو دارم. ولی چشم هام ضعیفه و مجبورم عینک استفاده کنم. میخواستم بپرسم تا چه مدت بعد عمل نباید از عینک استفاده کرد؟
پاسخ دکتر: سلام دوست عزیز! استفاده از عینک برای گرفتن نتیجه ی بهتر از عمل تا یک ماه پس از جراحی توصیه نمی شود.
6 سلام خسته نباشید، عکس بینیمو براتون فرستادم. امکانش هست بفرمایید بینی من از چه نوعی هست؟
پاسخ دکتر: سلام بر شما! بینی شما از نوع غضروفی یا استخوانی می باشد و تیغه ی آن کمی انحراف دارد. که با جراحی همه ی این مشکلات رفع خواهد شد.
 

 

    Call Now Button