لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
جراحی آندوسکوپی سینوس | آندوسکوپی | سینوس | آندوسکوپی سینوس | دکتر احمد ناظم بافقی
بهترین جراح زیبایی گوش در تهران
بهترین جراح زیبایی گوش در تهران
مارس 7, 2018
مراقبت های بعد از جراحی لوزه
مراقبت های بعد از جراحی لوزه
مارس 14, 2018

جراحی آندوسکوپی سینوس

جراحی آندوسکوپی سینوس

جراحی آندوسکوپی سینوس

اگر شما عزیزان به احتقان، گرفتگی بینی، فشار صورت، سرفه و تخلیه مخاط درشت از بینی دچار شده‌اید، احتمالا به التهاب سینوس‌های بینی مبتلا هستید که در اصطلاح به آن سینوزیت می گویند. سینوس‌ های شما عزیزان به شکل حفره‌ های فرو رفته ‌ای در استخوان گونه، اطراف چشم ‌ها، پشت بینی می باشند که حاوی مخاط هستند و به گرم، مرطوب، تمیز کردن هوایی که تنفس می شود، کمک می‌ کنند. در شرایطی که جسمی مانع تخلیه طبیعی مخاط از داخل سینوس ‌ها ‌شود، امکان دارد سینوس در اثر تجمع ‌مخاط دچار عفونت گردد.

 

جراحی آندوسکوپی سینوس

 

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی در اولین مرحله از درمان سینوزیت، داروها و عمل‌ های متفاوتی را برای بیمار تجویز می‌ کند، اما در برخی شرایط پزشک و بیمار به این نتیجه می ‌رسند که عفونت سینوس ‌ها همچنان ادامه دارد و به دارو یا روش‌ های درمانی اولیه پاسخی نمی ‌دهد، در این شرایط یک گزینه برای درمان سینوزیت وجود دارد که آن هم انجام عمل جراحی آندوسکوپی بینی جهت گشاد کردن دهانه مجراهایی می باشد که کار تخلیه مخاط از سینوس را بر عهده دارند.

جراحی آندوسکوپی سینوس: این عمل رایج ‌ترین عمل جراحی است که جهت درمان بیماری ‌های التهابی و عفونی سینوس‌ ها انجام می‌ شود. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که این عمل جراحی نتایجی بسیار مطلوب و ماندگار در درازمدت ایجاد می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با شماره هایی که در سایت وجود دارند تماس بگیرید.

ادامه مقاله  مشکلات بویایی در جراحی بینی

سینوزیت چیست؟

در پشت استخوان ‌های صورت فرورفتگی‌ هایی وجود دارد که پر از هوا هستند. این حفره ‌های کوچک سینوس نام دارند که درمجموع حفره بینی را تشکیل می‌ دهند. سینوس‌ ها یک لایه آستر مخاطی همانند پوشش مخاطی خود بینی دارند.

عفونت سینوس‌ ها می ‌تواند ناشی از واکنش آلرژی یا خود ایمنی باشد که طی آن، سیستم ایمنی بدن به سلول‌های سالم بدن به اشتباه حمله می ‌کند. پزشکان برای برطرف کردن این مشکل عمل جراحی را به شما عزیزان توصیه می‌ کنند.

اگر شما عزیزان قصد انجام دادن این جراحی را دارید بهتر است توسط پزشک ماهر و با تجربه ای معاینه شوید که ما دکتر احمد ناظم بافقی را به شما معرفی می کنیم.

رفع پولیپ بینی از طریق آندوسکوپی سینوس

پولیپ ها باعث انسداد راه تنفسی شده و فرد را مجبور می کنند تا با دهان تنفس کند. طی جراحی آندوسکوپی سینوس، متخصص بدون نیاز به زدن برش و با بکارگیری از لنزهای پیشرفته، وارد بینی و راه سینوسی می شود و اقدام به خارج نمودن پولیپ میکند.

جراحی آندوسکوپی سینوس دکتر احمد ناظم بافقی

هزینه عمل جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس

آندوسکوپی بینی یکی از شیوه های مناسب برای رفع بعضی از بیماری های مربوط به بینی است که متقاضیان بسیاری دارد و سؤال رایجی که برای اکثر بیماران پیش می آید هزینه ای است که می بایست بابت آندوسکوپی پرداخت نمایند.

جراحی آندوسکوپی سینوس دکتر احمد ناظم بافقی

میزان دستمزد و هزینه ای که پزشک متخصص تعیین میکند در همه جراحی ها یکی از مباحث بسیار مهم است.

در این خصوص باید گفت تعیین هزینه آندوسکوپی قبل از معاینه بیمار امکانپذیر نمی باشد چرا که مشکل بینی و میزان وخامت آن می بایست به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

ادامه مقاله  سینوزیت

شایان توجه است که از آندوسکوپی علاوه بر درمان بیماری جهت تشخیص دقیق بیماری نیز استفاده می شود.

پزشک متخصص بعد از تشخیص بیماری، هزینه انجام این جراحی را برای بیمار مشخص می کند.

بعضی از افراد قصد دارند جراحی آندوسکوپی بینی و جراحی بینی را به طور همزمان انجام دهند که انجام همزمان این دو عمل جراحی در بعضی موارد با یکدیگر امکانپذیر میباشد.

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button