گلدن نت پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
جراحی آندوسکوپی سینوس | آندوسکوپی | سینوس | آندوسکوپی سینوس | دکتر احمد ناظم بافقی
بهترین جراح زیبایی گوش در تهران
اسفند ۱۶, ۱۳۹۶
مراقبت های بعد از جراحی لوزه
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

جراحی آندوسکوپی سینوس

اگر شما عزیزان به احتقان، گرفتگی بینی، فشار صورت، سرفه و تخلیه مخاط درشت از بینی دچار شده‌اید، احتمالا به التهاب سینوس‌های بینی مبتلا هستید که در اصطلاح به آن سینوزیت می گویند. سینوس‌ های شما عزیزان به شکل حفره‌ های فرو رفته ‌ای در استخوان گونه، اطراف چشم ‌ها، پشت بینی می باشند که حاوی مخاط هستند و به گرم، مرطوب، تمیز کردن هوایی که تنفس می شود، کمک می‌ کنند. در شرایطی که جسمی مانع تخلیه طبیعی مخاط از داخل سینوس ‌ها ‌شود، امکان دارد سینوس در اثر تجمع ‌مخاط دچار عفونت گردد.

جراحی آندوسکوپی سینوس

متخصص جراحی گوش و حلق و بینی در اولین مرحله از درمان سینوزیت، داروها و عمل‌ های متفاوتی را برای بیمار تجویز می‌ کند، اما در برخی شرایط پزشک و بیمار به این نتیجه می ‌رسند که عفونت سینوس ‌ها همچنان ادامه دارد و به دارو یا روش‌ های درمانی اولیه پاسخی نمی ‌دهد، در این شرایط یک گزینه برای درمان سینوزیت وجود دارد که آن هم انجام عمل جراحی آندوسکوپی بینی جهت گشاد کردن دهانه مجراهایی می باشد که کار تخلیه مخاط از سینوس را بر عهده دارند.

جراحی آندوسکوپی سینوس

این عمل رایج ‌ترین عمل جراحی است که جهت درمان بیماری ‌های التهابی و عفونی سینوس‌ ها انجام می‌ شود. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که این عمل جراحی نتایجی بسیار مطلوب و ماندگار در درازمدت ایجاد می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با شماره هایی که در سایت وجود دارند تماس بگیرید.

سینوزیت چیست؟

در پشت استخوان ‌های صورت فرورفتگی‌ هایی وجود دارد که پر از هوا هستند. این حفره ‌های کوچک سینوس نام دارند که درمجموع حفره بینی را تشکیل می‌ دهند. سینوس‌ ها یک لایه آستر مخاطی همانند پوشش مخاطی خود بینی دارند.

عفونت سینوس‌ ها می ‌تواند ناشی از واکنش آلرژی یا خود ایمنی باشد که طی آن، سیستم ایمنی بدن به سلول‌های سالم بدن به اشتباه حمله می ‌کند. پزشکان برای برطرف کردن این مشکل عمل جراحی را به شما عزیزان توصیه می‌ کنند.

اگر شما عزیزان قصد انجام دادن این جراحی را دارید بهتر است توسط پزشک ماهر و با تجربه ای معاینه شوید که ما دکتر احمد ناظم بافقی را به شما معرفی می کنیم.