لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
دلایل انجام جراحی افتادگی پلک | افتادگی پلک | بلفاروپلاستی | دکتر احمد ناظم بافقی
بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود
بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود
دسامبر 5, 2017
اتوپلاستی
اتوپلاستی
دسامبر 9, 2017

دلایل انجام جراحی افتادگی پلک

دلایل انجام جراحی افتادگی پلک

دلایل انجام جراحی افتادگی پلک

دلایل انجام جراحی افتادگی پلک : افتادگی پلک چشم به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد که شامل: شل شدن عضلات اطراف چشم ها و پلک ها، افزایش سن، به صورت مادرزادی، می باشد. بسیاری از افراد برای برطرف کردن این عارضه، دست به جراحی زیبایی پلک می زنند. این عمل موجب کشیده شدن پوست، عضلات پلک، پشت چشم ها می ‌شود. پس از این جراحی برای تنظیم کردن ابرو با پلک موارد دیگری از جمله استفاده از لیزر و لیفتینگ ابرو نیز صورت می گیرد.

جراحی افتادگی پلک بسیار حساس می باشد، زیرا به عصب ‌های بینایی فرد نزدیک است و هر گونه اشتباهی ممکن است عوارض جبران ‌ناپذیری برای فرد به وجود آورد، به همین دلیل است که باید در انتخاب بهترین جراح پلک دقت بسیاری داشته باشید.

 

دلایل انجام جراحی افتادگی پلک

 

دلایل انجام جراحی افتادگی پلک

عمل جراحی پلک با دلایل متفاوتی انجام می گیرد و جراحان با تجربه می ‌توانند تأثیرات شگفت انگیزی در بهبود ظاهر فرد برای شاداب و جوان نشان دادن چشمان وی به وجود آورند. دلایل اصلی استفاده از بلفاروپلاستی یا به عبارتی دیگر جراحی افتادگی پلک شامل موارد زیر می شود:

افتادگی پلک : داشتن پوستی اضافی بر روی پلک بالا می‌تواند بالای چشم ها پفی ایجاد کند که این موضوع موجب می شود ظاهر فرد خسته و ناراحت به نظر برسد. در حالت‌ هایی که شدت این پف زیاد باشد می تواند بینایی فرد را دچار مشکل کند.

پف زیر چشم: علت های متفاوتی می تواند موجب پف زیر چشم ها شود که یکی از این علت ها کم خوابی می باشد، اما اغلب به مرور زمان و افزایش سن پف در زیر چشم ها ایجاد می شود.

ادامه مقاله  دلایل شکستگی بینی

این عارضه عموما به دلیل کشیدگی بیش ‌از اندازه لایه‌ های پلک پایین می باشد و می توان به راحتی با استفاده از جراحی بلفاروپلاستی آن را برطرف کرد.

افتادگی پوست و چین ‌وچروک زیر چشم: سست شدن پوست و بافت زیر چشم‌ ها می ‌تواند منجر به ایجاد یک ظاهری مسن برای افراد شود که جراحی افتادگی پلک قادر به هموار کردن این چین و چروک های دور چشم و همچنین افتادگی ایجاد شده، می باشد.

چشم‌ های سنگین و پژمرده: امکان دارد پلک‌ها حجم بسیاری از چربی را به خود جذب کنند که این امر موجب می شود چشم ها همیشه ظاهری خسته داشته باشند.

 

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button