لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
رینوپلاستی باز و بسته | رینوپلاستی | رینوپلاستی باز | رینوپلاستی بسته | دکتر احمد ناظم بافقی
بهترین جراح پلک در تهران
بهترین جراح پلک در تهران
نوامبر 11, 2017
عمل جراحی زیبایی پلک
عمل جراحی زیبایی پلک
نوامبر 14, 2017

رینوپلاستی باز و بسته

رینوپلاستی باز و بسته

رینوپلاستی باز و بسته

رینوپلاستی باز و بسته : یک جراح زیبایی صورت به خوبی می‌ داند که هر بیمار با توجه به نوع بینی و پوست آن نتیجه‌ای منحصر به فردی دارد. شما دغدغه های بسیاری درباره بینی خود دارید و تغییرات بسیاری برای رسیدن به بینی دلخواهتان نیاز است که همه ی این ها به روشی که جراح در طول جراحی انتخاب می‌کند بستگی دارد.

دو روش جراحی برای جراحی بینی وجود دارد که رینوپلاستی باز و بسته نام دارند. هر کدام از این روش‌ها مزایا و کاربردهای به خصوص خود را دارد.

 

رینوپلاستی باز و بسته

 

رینوپلاستی باز و بسته

برای این که بتوان به زیر پوست بینی دسترسی پیدا کرد دو روش وجود دارد.

روش اول: در این روش یک برش بسیار ظریف بین سوراخ های بینی ایجاد می شود که این برش موجب می شود تا پوست بینی از روی بافت بینی بلند شود، به این روش رینوپلاستی به روش باز گفته می شود. در روش باز جراح دید بهتری برای انجام تغییرات داد و می تواند به راحتی تغییرات پیچیده را ایجاد کند.

روش دوم : در این روش برش ها در داخل بینی ایجاد می گردند ، که به این روش رینوپلاستی به روش بسته گفته می شود.

در هر دو روش پوست از روی اسکلت بینی جدا می شوند. مزیت روش بسته این می باشد که ترمیم ها سریع تر و راحت تر انجام می گیرند و در برخی مواقع نتیجه گیری ها بهتر است و نیازی به زدن بخیه وجود ندارد.

انتخاب هر یک از این دو روش به جراح و میزان تغییرات بستگی دارد، به عبارت دیگر به مهارت جراح در هریک از روش ها و تغییراتی که قرار است بر روی بینی ایجاد شوند وابسته است.

ادامه مقاله  جراحی بینی

به صورت کلی رینوپلاستی به روش باز طرفداران بیشتری دارد، زیرا انتظارات بیمار در این روش بهتر برآورده می شود و جراح برای ایجاد تغییرات پیچیده تر دست بازتری دارد.

هزینه ی جراحی بینی به روش بسته

هزینه یک عامل مهم در انتخاب روش رینوپلاستی می باشد، در روش باز علل های متفاوتی موجب می شوند هزینه ی آن نسبت به روش بسته بیشتر باشد زیرا این روش جراحی پیچیده تر از جراحی به روش باز است و مدت زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

در صورت اطلاع و آگاهی از هزینه ی جراحی بینی می توانید به مطب دکتر احمد ناظم بافقی مراجعه و با او مشاوره ای داشته باشید.

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button