لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
جراحی نوک بینی | عمل زیبایی بینی | جراحی بینی استخوانی | دکتر احمد ناظم بافقی
جراحی ترمیمی بینی
جراحی ترمیمی بینی
دسامبر 30, 2018
لوزه سوم در کودکان
لوزه سوم در کودکان
ژانویه 13, 2019

جراحی نوک بینی

جراحی نوک بینی

جراحی نوک بینی

عمل جراحی نوک بینی یا Tip Plasty یک عمل جراحی زیبایی ست که فقط با بخشی از بینی سر و کار دارد و در اجزای کلی بینی هیچ دستکاری و تغییری ایجاد نمی کند، در واقع در این عمل می توان فقط با تغییرات در نوک بینی و بدون تغییر در قسمت های مختلف دیگر، ظاهر بینی را به صورت کلی تغییر داد.
برخی افراد دارای بینی با نوک کشیده و دراز هستند یا برخی دیگر دارای بینی با نوک پهن. در جراحی نوک بینی می توان چنین بینی هایی را طی فرآیند جراحی به شکلی بسیار مناسب تغییر داد و زیبا کرد. در این عمل مهم ممکن است با توجه به نیاز و یا درخواست بیمار، پره های بینی هم جمع شوند.

 

جراحی نوک بینی

گاهی نیز در جراحی نوک بینی سوراخ های بینی کوچک تر می شوند تا با فرم جدید بینی همخوانی بیشتری داشته باشند در چنین شرایطی، فرد رضایت بیشتری از چهرة خود خواهد داشت.
در عمل زیبایی بینی که به صورت عادی انجام می شود پس از بستری و بیهوش کردن بیمار، کل بینی دچار تغییراتی اساسی شده و بسته به نیاز، جراحی بینی یا به صورت بسته و یا به صورت باز انجام می شود اما در جراحی نوک بینی جراح سعی می کند با کمترین دستکاری، بیشترین و بالاترین نتیجۀ مثبت را عاید بیمار نماید.
گاهی برخی بینی ها استخوانی بوده و دارای نوک درازی هستند که می توان فقط با مقداری تغییرات در نوک آنها، ظاهری به شدت زیبا به بینی و چهرۀ فرد بخشید، گاهی نیز فرد دارای بینی گوشتی و کمی پهن است که اگر کمی دقت در جراحـی نوک بینی این افراد صورت پذیرد می توان یک بینی زیبا با کمترین دستکاری برای آنها ایجاد کرد.
در واقع هدف و برنامۀ پزشک متخصص و جراح برای انجام یک عمل موفق زیبایی بینی این است که با کمترین برش و آسیب به عضو مورد نظر، بیشترین و بهترین نتیجۀ عمل را عاید فرد متقاضی و بیمار مورد نظر نماید، که در جراحی نوک بینی تقریباً می توان گفت جراح، اوج هنر و تخصص خود را هزینه خواهد کرد تا بهترین نتیجه برای بیمار حاصل گردد.

ادامه مقاله  عمل جراحی بینی

 

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button