لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
بهترین فصل جراحی بینی | جراحی بینی | جراح بینی | عمل زیبایی بینی | دکتر احمد ناظم بافقی
دلایل خارش گوش و گلو
دلایل خارش گوش و گلو
نوامبر 18, 2018
سینوزیت و عفونتهای تنفسی
سینوزیت و عفونتهای تنفسی
دسامبر 1, 2018

بهترین فصل جراحی بینی

بهترین فصل جراحی بینی

بهترین فصل جراحی بینی

بهترین فصل جراحی بینی زمانی ست که شما فرصت کافی برای عمل بینی خود داشته باشید. به طور کلی و برای اینکه خیالتان را در همین ابتدا راحت کرده باشیم باید بگوییم که چیزی به عنوان بهترین فصل برای جراحی بینی وجود ندارد.
در باور عامه، بسیاری از مردم تصور می کنند که حتماً می بایستی صبر کنند تا فصول سرد سال مانند زمستان و یا پاییز تمام شود سپس اقدام به عمل بینی نمایند زیرا در این دو فصل احتمال سرماخوردگی بیشتر است و تصور می کنند که این امر تأثیر منفی روی جراحی زیبایی بینی آنها خواهد گذاشت.

 

بهترین فصل جراحی بینی

عده ای تصور می کنند اگر در تابستان جراحی بینی انجام دهند به دلیل گرمای بیش از حد هوا، تورم بینی آنها بیشتر خواهد شد در نتیجه منتظر می مانند تا تابستان تمام شود و یا قبل از آن اقدام به عمل می کنند. از نظر این افراد هر فصلی غیر از تابستان بهترین فصل جراحی بینی
است.
عده ای دیگر تصور می کنند اگر در بهار بینی خود را جراحی کنند به سبب احتمال ابتلا به آلرژی ممکن است نتیجۀ بسیار فاجعه باری از عمل زیبایی بینی خود داشته باشند.
بهترین فصل جراحی بینی از نظر تمامی پزشکان و متخصصان جراحی بینی در سراسر جهان زمانی ست که شما حداقل فرصتی ۱ هفته ای به صورت کامل و آزاد داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت به کارهای قبل و بعد از عمل جراحی بینی خود بپردازید.
گاهی فردی که قصد جراحی بینی دارد به صورت عادت سالانه و همیشگی، ممکن است در زمان های مشخصی از سال دچار برخی آلرژی ها و یا بیماری های تکراری شود، در چنین شرایطی بهتر است عمل جراحی بینی برای این افراد در زمانی غیر از این مدتِ مشخص انجام شود، در واقع بهترین فصل جراحی بینی برای این افراد، زمانی غیر از این مدتِ تکراری ست.
بهترین فصل جراحی بینی و ابهاماتی از این دست در زمینۀ جراحی بینی و دیگر جراحی های زیبایی به سبب اهمیت داشتن این جراحی ها، زیاد پیش می آید که بهتر است افراد با مشورت از پزشک خود، بی دلیل خاطرِ خود را مکدر نکنند.

ادامه مقاله  هزینۀ جراحی بینی

 

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button