لوکاوب پشتیبانی اینستاگرام پشتیبانی کانال تلگرام
ترمیم عمل بینی | جراحی زیبایی بینی | عمل زیبایی بینی | بینیگوشتی | دکتر احمد ناظم بافقی
اندوسکوپی سینوس در تهران
اندوسکوپی سینوس در تهران
جولای 5, 2018
سینوزیت و سرگیجه
سینوزیت و سرگیجه
جولای 14, 2018

ترمیم عمل بینی

ترمیم عمل بینی

ترمیم عمل بینی

عمل بینی و جراحی آن امروزه به دلایل مختلف طرفداران بسیار زیادی دارد به گونه ای که کشور ما در این زمینه جزءِ سرآمدان این عرصه است! و اما در برخی موارد نیاز به ترمیم عمل بینی پیش می آید که دلایل مختلف خود را خواهد داشت، از وسواس بیش از حد فرد گرفته تا دلایل کاملاً واقعی و منطقی.

 

 

ترمیم عمل بینی

 

در ترمیم عمل بینی می بایستی ایراداتی که در عمل اول ایجاد شده و پس از مدتی نیز رفع نگردیده از بین برود. در این عمل معمولاً می بایستی مواردی رعایت شود که به نفع خود بیمار است. پس از مراجعه متخصص، پزشک سعی می کند با سؤال و جواب، دلیل اصلی متقاضی را برای دومین عمل یا همان عمل ترمیمی جویا شود. در این سؤال و جواب ها مشخص می شود که درخواست فرد منطقی ست یا وسواسی.

گاهی پیش می آید که بینی فرد پس از بهبودی کامل به یک سمت منحرف گردیده یا سوراخ های بینی کوچک و بزرگ هستند و یا گودیِ قابل ملاحظه ای در پشتِ یکی از سوراخ های بینی ایجاد شده است که تمامی این موارد پس از مشاوره با فرد مراجعه کننده و انجام عمل ترمیمی قابل رفع خواهند بود.

متخصص مربوطه ابتدا سعی می کند با سؤال و جواب، فرد را به همان پزشک جراحی که اولین عمل را انجام داده ارجاع دهد تا دومین عمل را نیز خودش انجام دهد. اما اگر خود بیمار تمایل نداشته باشد و سابقۀ جراح آنچنان زیاد نباشد، متخصص دوم خودش مراحل بسیار مهم ترمیم عمل بینی را برای فرد انجام خواهد داد.

ادامه مقاله  بهترین فصل جراحی بینی

 

ترمیم عمل بینی چقدر واجب است؟

در بیشتر موارد این عمل ترمیمی بسیار واجب و لازم است و البته هستند افرادی که با وسواس بی مورد برای عمل ترمیم بینی خود مراجعه می کنند. برخی از جراحان چون در اولین سال های فعالیت خود به سر می برند ممکن است دچار اشتباهاتی در جراحی شوند که جراحان خبره معمولاً این گونه جراحان را در دسته ای قرار می دهند که هنوز در ۵ سالۀ اولِ جراحی هستند و هنوز در حال کسب تجربه.

پس از این ۵ سال، ۵ سال دوم جراح در پیش است که مرحلۀ ثباتِ جراح و اطمینان از تمامی موارد تجربه کرده می باشد.

سپس مرحله و ۵ سالۀ سوم در پیش خواهد بود که جراح در پختگی کامل به سر می برد و معمولاً ترمیم عمل بینی را به این دست از جراحان می سپارند تا اشتباهات جراحانِ دستۀ ۱ و ۲ را حل و فصل نمایند.

 

دکتر احمد ناظم بافقی

متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی سر و گردن و   آندوسکوپی سینوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button